a girl like that

Onsdag idag och nej, jag bloggade inte igår, hehe. Men sånt är livet. Drar därför idag om båda dagarna, bara för att vara snäll.

TISDAG
Började med skola och så, som faktiskt var väldigt chill för att vara en tisdag. Efter att vi slutat på fysiken gick jag hem till Oliwer, sov där ett tag medans han duschade och så, sen kilade vi ner i stan och satte in alla mina pengar, i absolut sista sekunden!
När jag var klar där så mötte vi upp Richard och satt med honom i parken ett tag och bara tog det allmänt lugnt för att senare gå vidare hem till mig. Väl hemma hos mig så började det med att jag fick en skitsnygg ny tröja av mamma, som jag själv tänkte köpa när jag och Hannah ska till Väla. (ni får se den senare i inlägget) Sen kollade vi lite på tv och åt innan han var tvungen att sticka hem.

och när jag ändå håller på drar jag en "gårdagens outfit" med

vit tröja - lånad av mamma
jeanskjol - gammal från H&M
vita converse - nilssons

långt halsband - H&M
pärlarmband thomas sabo - konfa present
silvrig ring - JC/konfa present

brun väska -  lindex/konfa present

ONSDAG
Idag blev det ännu en till chill skoldag, har det bara väldigt jobbigt på idrotten där vi har fotboll för tillfället, och jag kan verkligen inte springa överhuvudtaget. Utan ett asma anfall då vill säga... Men det överlever väl jag!;)
Idag var det ju meningen att jag skulle till Väla med Hannah, men det blev inte av för att hon hade massor av prov denna veckan. (Vi som inte ens har några läxor?) Men vi bestämde att vi tar det på Fredag istället, så kan vi shoppa loss som absoluta galningar hela dagen lång! Sånt gillar vi starkt, hehe.
Lite senare går jag nog ut och går en runda, om min mp3 funkar vill säga, annars dör jag, hehe. Annars blir det bara att vara hemma och ta hand om min sjuka mamma idag. (krya på dig mammsen!:)

tänkte att jag skulle ta en dagens outfit idag med, hehe

vit&blå randig tröja - Kappahl (den jag fick av mamma)
tiger jeans - köpta i göteborg

pärlarmband - samma som förra.
silvrig ring - samma som förra
pärlörhängen - glitter


Innan jag slutar skriva här så tänkte jag berätta för er att inom snaraste framtid kommer det antagligen komma en ny design och header också, tyckte att det var dags för lite förändring.
puss & kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0