all these things

Onsdag och ingen mat i kylen, värre kan det inte vara, haha. Har nu i någon timme funderat på att gå och köpa något att äta, men icke, jag har liksom inte orkat ta mig ur stolen, till dörren och sen ut i den hemska blåsten, ni skulle bara veta!
Så istället blir det då att jag sitter här, för mig själv vid datorn och hoppas att hungern lägger sig, inte för att jag tror det men man kan ju alltid hoppas!
Idag blir det bara massor av läsning, har fortfarande över hundra sidor kvar och jag ska vara klar imorgon eftermiddag?! Men det löser sig nog. Läser nog länge inatt, helldre det än hela dagen!

Nu ska jag ringa min pojkis, för han svarar inte på mina sms, hihi. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0