our last summer

Solen är underbar och klockan är bara elva!!! Och ja... Jag är redan vaken, vilket jag faktiskt varit ända sen klockan åtta i morse. Fråga mig inte vad det inte är som händer med mig!

När Hannah vaknade vid nio så låg vi och pratade ett tag och sen gick vi och åt frukost för att sedan lägga oss i solen ett tag, vilket vi gör nu, och bara ha det mysigt med lite sommar musik och liknande. Väldigt mysigt med min flicka må jag säga!

Vi hade en ganska okej kväll igår. Började med att äta hos Hannah och sen cykla hem till mig ett tag och satt där och chillade någon timme. Vidare bar det sen av mot stranden, fast långt kom vi inte, haha!
Var i stan i några timmar istället. Träffade Oliwer ett tag och sen gick vi hem till mig. Sedan sov jag hos Hannah.
Det var väl kvällen i korta drag.... Ni får helt enkelt klara er ;) hehe.

Nu ska jag steka järnet för att komma ifatt lite.
See you later, alligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0