something I'm not

Tisdagens skola är nu avklarad, och jag har tillochmed hunnit slänga i mig några mackor nu efter. Tänkte att jag snart skulle kila ner i stan, men jag vet inte om jag vågar, jag kommer bara slösa bort massor av pengar och det vill jag ju inte :/. Men jag ska försöka prata med mamma om att få lite mer pengar nu under sommaren, räcker med bara några hundra, men så att jag inte känner mig så jäkla instängd. Tror nog att jag ska göra det redan ikväll!

Efter att jag kommit hem från stan blir det bara att plugga satan av mig till alla söta prov och grejor denna veckan, och läsa klart boken såklart!
Men er ska jag inte lämna i sticket, vi hörs senare!
Puss&Kram!


d.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0