summertime

Idag har verkligen varit en riktigt sommardag.
Efter att jag vaknat och varit och handlat med mamma så stack jag med Oliwer ner till stranden i några timmar och fick konstig färg på min rygg. Ser lite ut som att jag solat med linne, fast det gjorde jag inte. Jag är faktiskt inte riktigt säker på vad som hände, haha.
När vi tyckte att vi hade fått nog sol, och Oliwer var trött på att höra mig tjata om hur hungrig jag var hela tiden, så stack vi hem till honom så att han kunde byta om och sedan bar det vidare hem till mig där jag fick duscha och sedan hjälpa mamma med maten. För eftersom att det är morsdag så är nu mormor och morfar på besök, och de sitter just nu ute på balkongen och äter paj. Men jag mår inte så bra så jag ska snart gå ut och gå en runda istället.
Fast jag ska vara lite social med dom nu först.
Vi kanske hinner höras lite senare ikväll, men annars så puss & godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0