superman

Förlåt för den dåliga upptaderingen, men har inte orkat sätta på datorn, hehe. (a)

Igår blev det en mysig tjejkväll med allt som hör till, hemma hos Jessica. Manikyr, pedikyr, ansiktsmasker och skitsnack. Bättre kan det knappt bli ;)
Bilder kanske kommer senare, för jag har inget batteri i kameran.

Idag har det jobbats och slitits på Torstens, men kul har jag haft. Om man säger så iallafall... Och jag tjänade ju faktiskt ihop trehundra, idag, bara på en halv dag. Känns skönt att ha lite att använda nu!

Jessica kommer hit om cirka tio minuter och då ska vi handla mat till mig och sen blir det chillande för oss ikväll, kanske får hit lite folk och så, vem vet? Trevligt ska vi ha iallafall.

Men nu ska jag klä på mig, vi får höras senare.
puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0