the big day!

Ja, som sagt så har jag inte alls haft någon tid i veckan vilket ni har märkt? Men nu är jag back on track, tror jag iallafall.

Idag är det den stora dagen alla väntat på, den dagen vi ska ha massor av gäster, jag fyller TRE ÅR :D neeeeej.... Men det är ju faktiskt min konfirmation och om 30 minuter bär det av till kyrkan då jag ska vara jättemodig och sjunga och gå in först och stå helt ensam inför sådära.... 400 personer, men nejdå, jag är inte alls nervös, nejdå, inte alls.... (läs med sarkism!)
Nu ska jag nog gå och hjälpa till med det sista, vi får höras imorn eller något!
Puss♥

Kommentarer
Postat av: Leia

Gick det bra att sjunga? =)



Kram

2009-05-10 @ 00:05:46
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Miley Cyrus låt The Climb! hiss eller diss? http://sandratjulins.blogg.se/2009/may/miley-cyrus-the-climb.html#comment

2009-05-10 @ 00:54:45
Postat av: lisa h

sarkasm *

2009-05-10 @ 15:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0