try to kick a hole in the sky

Onsdag idag, eller skulle jag kanske skriva fredag? Ja, vem vet egentligen? Hehe.
Dagen har varit väldigt mysig, även fast jag inte riktigt orkat dra på mig världens bästa humör, så ett litet förlåt för det.
Skolan var chill, var inte med på idrotten och satt bara och chillade på svenskan och b-språket, sen var det ju bara so:n kvar, och där gick allt toppen. haha!
Efter skolan mötte jag upp Oliwer precis utanför skolan och sen gick vi hem till mig. Väl hemma hos mig bytte jag genast om till min bikini och lade mig i solen med honom och bara låg där, i någon timme blev det säkert. Men ja, varken jag eller han klarar av att ligga stilla länge i solen, för båda blir uttråkade och rastlösa, hehe, så vi gick in och kollade tv istället, very mysigt.
Det var väl denna dag fram tills att Oliwer gick vid sex tiden.
En halvtimme efter det fick jag oväntat besök av Elin och ja... Sen kom Calle med, men ja, det får man väl leva med. Fast de gick när vi skulle äta vilket vi har gjort nu. Grillat och nypotatis, så ljuvligt!
Ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lugnt. Kanske duscha och lägga lite ansiktsmasker och så, who knows? Annars blir det popcorns ätning och tv kväll, men det kan faktiskt också vara mysigt.

Imorn vet jag inte om jag hinner höra av mig jättemycket. Mamma sa att det skulle bli varm och soligt imorgon med, så jag tänkte ta lunchtimmarna till lite solning då också. Efter det så hoppas jag innerligt att Frida gjort allt hon ska med sin häst, för då invarderar jag henne. (Fast jag kanske duschar innan, he-he)
På kvällen blir det utgång med min flicka och sen sover jag hos henne halva natten. Kanske tillochmed blir så att det kommer upp lite bilder. Vem vet?

You'll be hearin' from me later.
peaceout


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0