what do we do?

Skola och fysikprov idag, annars har det varit ganska lugnt. Till och med så att provet gick bra, och det är jag ganska förvånad över, haha.
Om en timme ska jag ringa Oliwer samtidigt som jag ska gå ner i stan för att där träffa Lisa och Hannah för en fika på Torstens, supermysigt. Men vi hoppades ju på bra väder så att vi kunde på sitta på den underbara uteserveringen och mysa ordentligt i solen, men icke även fast det ser ut som att molnen faktiskt håller på att spricka upp lite nu... Jaja, vi får hoppas på det bästa som jag alltid säger.
Nu ska jag nog fixa lite här hemma och så innan jag fixar det sista med mig också så kanske vi hörs senare ikväll.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0