when you wanna have a good time

Satt precis och tänkte på hur sugen jag är på att göra något med Jessica, men den andre juli börjar närma sig nu! Men innan dess ska vi nog lyckas trycka in en massor av saker, det behövs verkligen.
På lördag åker hon hela vägen till Turkiet och bara lämnar mig här, kommer saknar henne något infernaliskt i skolan, hon gör ju dagen för alla liksom.... Men jag, Hannah, Lisa och Anna får väl försöka att klara oss ändå;)

Idag efter skolan blev det att sticka till stan med Hannah, Jessica och Lisa då vi fikade på Grafitti och ja.... Ni läste rätt. Vi var INTE på Espressohouse! Känns ändå lite konstigt, haha.
Massor av skitsnack och resemyssnack, och jag har nog aldrig längtat mer efter värme och sol än vad jag gör nu. Efter någon timme så stack Hannah hem, för att hon inte mådde så bra, så du får krya på dig! Sen gick jag, Lisa och Jessy runt lite, kollade lite skor m.m innan Lisa också lämnade oss då jag och Jessica blev ensamma helt plötsligt. Då behövde jag kissa... :/ hahah. Sånt måste man göra ibland HEHEHE.
Fick skjuts hem av mamma vid halv 6 - 6 tiden, då jag precis en liten stund innan hann träffa älskling som nu har utnyttjat sin födelsedagspresent :) fint blev det!


att ens hjärta kan slå så.

Peace and Love ♥

Kommentarer
Postat av: jessica

hihih, gonna miss you!

2009-05-12 @ 00:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0