where did I go wrong?

Idag är det söndag och dagen efter dopparedagen...

Dagen igår var väldigt lyckad tycker jag och sången gick nog ändå bättre än förväntat tycker jag (även fast rösten sprack lite i början, men det vara bara för att jag var så nervös tror jag).
Efter själva konfirmationen så blev det kramar, foton och en massa hejdån och lyckoönskningar hit&dit och sen bar det hemåt. När man väl var hemma så åt vi och jag fick en massor av presenter.
Sammanlagt blev det cirka 8000 i pengar + en massor av fina smycken, detta tackar jag då hjärtligt för!

  




På kvällen var det show, så förvirrad som jag är så glömmer jag naturligtvis hotpants och strumpbyxor, men kan man flasha pattarna så går väl röven också lika bra? Eller vad säger ni? För är det inte typiskt att precis innan man ska gå på scenen så går axelbandet på linnet av, ett sånt skämt, haha! Men dom som fick lov att se showen och därmed mina bröst är nog glada nu :)

Nu tänkte jag kila över till Oliwer ett tag och titta på deras (jag antar, söta) hundvalpar som de fick i förgår, på hans födelsedag! Men vi hörs senare.
Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0