with my ipod on repeat

Sommaren är här & jag menar det!
Denna dagen har varit en underbar "få-sträck-dag" och det har vi tagit nytta av.
Som ni vet så låg jag och solade med Hannah innan, i förmiddags och det gjorde jag ända tills klockan blev halv ett. Då skulle hon duscha och fixa sig så jag kilade hem och lade mig på balkongen i min vackra limegröna solstol och somnade ett tag. När jag vaknade bestämde jag mig för att måla naglarna i solen också, så jag har legat i solen i stort sett hela dagen. (förutom den kvarten mamma tvingade upp mig på coop dådå).
Nu kommer snart oliwer. Jag ska då se om det blivit någon skillnad på våran bränna, bäst att jag börjar närma mig hans nu alltså....
Imorn är det genrep med dansen, typ hela dagen. Får se om det hinns med att blogga.


soldyrkarna N1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0