you got me all twisted and confused

Förlåt för min jättedåliga uppdatering, men jag ska nog allt försöka att ta igen det!

Helgen har varit mestadels underbar.
I torsdags blev det lite chill på stranden med mina flickor och så och därefter stack vi hem till Frida ett tag och sen sov jag där.
I fredags kom min efterlängtade sofie hit, som jag inte träffat på nästan ett år nu, och det är inte klokt att vi inte tagit tag i det förrens nu? Dumma oss!
I lördags var jag ute med Sandra och Amanda hela kvällen, eller ja, Amanda stack vid tolv, för hon skulle upp och jobba dagen efter. Även fast kvällen slutade i gungbrädegungning av hat så var det ändå en mycket lyckad kväll och det har jag då Sandra att tacka för, så tack för det!
Igår blev det mest att ligga hemma och ta det lugnt med Oliwer. Vid halv tio stack vi upp till coop där vi träffade Hampe och då stannade vi där ett tag, mysigt det ju. Väl hemma så fick jag städa och hålla på och så läste jag lite i min bok som jag knappt börjat med och ska ha läst ut och ha prov på på fredag, detta ser inte bra ut Denise.... Men jag har ju faktiskt bara 200 sidor kvar ;)

Idag var det fotbollsturnering, i Strövelstorp för tjejernas del, där vårt gula ÄFF;s lag faktiskt kom på andra plats, naturligtvis pga mina sexiga räddningar, he-he.
Och nu var det ju då egentligen meningen att Oliwer skulle komma, men han ska kolla fotboll istället, den lilla tönten. Så jag får väl plugga vidare och äta som en häst istället.

puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0