by the end of the night

Nu är plugghysteriken slut. Inget mer förutom tyskan (som jag dessutom helt kan skita i, men inte gör för mitt eget bästa) som jag ändå nästan är klar med. Min musiklärare har snackat med mig idag med, hon har fått för sig att jag ska sjunga solo i luciatåget, men vi får väl se hur det blir med det...  
Något läskigt är att jag varit oväntat pigg idag med tanke på när jag somnade igår.. Var tillochmed pigg när jag vaknade och det tycker jag är aningen scary hahaha, men jag är glad så länge det varar!

Nu har jag percis ätit en bit kladdkaka och en banan och druckit en cola till, väldigt gott att få något i sig såhär på eftermiddagen. haha. Oliwer ringde nyss så jag får väl dra mig till honom nu och så. Är sugen på att dra honom ner i stan, vill ha en ny tröja eller något, men jag får se, han kommer säkert inte orka om jag känner honom rätt... hahaha.


Tänkte fråga er en sak och är tacksam om jag får så mycket svar som möjligt.
Jag har väldigt svårt att tänka på att ta med mig kameran och så när jag ska någonstans, men tänkte börja bättra mig på denna fronten, så nu vill jag veta. Vad vill ni se för bilder i bloggen?

♦ Skratt och vänner
 
♦ Dagens outfit
 
♦ Saker jag gör under dagarna (kanske från dansen och så...?)
 


Jag hör av mig senare, puss&kram! =)


Kommentarer
Postat av: maddiz

jag vill se nakenfis bilder på dig sexy! nej jag skojar med dig vännen! mer bilder på dig och såklart.. FASHIOOOON! love<3

2009-11-11 @ 19:03:58
URL: http://maddizb.blogg.se/
Postat av: nelly

mer dagens outfits och mode och lite mer från när du är med dina vänner också :D

2009-11-15 @ 15:43:01
URL: http://misspaaulsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0