does it take your breath away?

Önskelistor, Jul, Nyår, Kalender, Pynt, Julsånger, vad mer? Jag dör snart!
Jag tror jag skickar ut min jäkla önskelista varje dag nu alltså, hjälper mamma sätta upp adventsljusstakar medans jag går runt och trallar på lusselåtarna som ska sitta som smäcken den 11 december! Jag är nästan redan trött på julen även fast den knappt börjat, eller kan man verkligen säga att jag är trött på själva julen? Eller är det bara julsakerna jag är trött på? För det verkar kanske mest så... ha-ha.

Tog bussen nästan direkt efter senaste inlägget in till stan för att klippa till luggen ju! Bytade även mina vantar som på två veckor låstnat i sömmen. Jag hann också med att gå runt och kolla både det ena och det andra, t.ex. nyårs klänningar, här har vi två jag blev lite sugen på, vilken är mest jag?


1. paljettklänning med transparenta ärmar
2. volangklänning med blomma
(båda kommer från kappahl)

Eftersom att jag skulle möta upp mamma hann jag inte med att testa skönheterna, så det sticker jag inom efter skolan imorn och gör. Efter det tar jag mig vidare till mormor och sen blir det träning!
Ska även försöka att hinna köpa oliwers julklapp. hihi 

Nu ska jag hjälpa mamma med maten! Vi hörs senare ikväll, då jag hoppas att det kommer upp en liten outfit!
PUSS&KRAM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0