hold my heart in your hands

Tisdag. Värsta dagen i veckan!
Massor av lektioner och en lång j*vla dag + konfabarn som beter sig som treåringar (med det menar jag inte att jag är bäst i världen... heheheh. men skärpning, hallå!).
Nu är jag död, alltså, jag menar verkligen död. Därför ska jag nu ta på mig att läsa 7 sidor i biologin om genetik och DNA, även städa badrummet och dammsuga mitt rum. Allt detta inom två timmar då jag ska kila till Coop med Oliwer, för att köpa snus till honom.... Jag håller mig till mina popcorn!

Imorn är det onsdag, dagen efter tisdagar alltså... Börjar inte förens halv tio, då vi ska samlas i stan och sedan kolla på flyga drake. UTAN POPCORN OCH FANTA?!?! Hur ska detta gå liksom? hahahaha..... oops *ängelmin*.
Efteråt tänkte jag köpa något att äta och sen bär det av mot två lektioner på skolan! En stor redovisning om judendomen ska jag hålla i under den första lektionen, min grupp ska verkligen vara glada att dom har mig, shit alltså!

powerpoint + skola + 9D = a huge disaster.

Jag hör av mig imorn, skulle jag tro :)
PUSS&KRAM.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0