I need my angel back

Har verkligen inte orkat mycket idag, därför det inte kommit något inlägg tidigare och jag får se hur det blir ikväll. Beror ju lite på vad jag hittar på att göra... Men jag ska nog försöka fixa med att blogga lite senare.

Som sagt var jag ju på Ullared igår, jag hittade världens snyggaste väggklocka, en snygg tavla och en mysig lampa till mitt rum, även ett antal armband, världens mysigaste varmchoklad-paket och annat smått och gott (bilder kommer). Har faktiskt inte hunnit packa upp kassen än så jag får väl se om jag hittar något jag totalt glömt bort... hehe.

Nu tänkte jag fixa med mina naglar och lite så, även poppa popcorn, för jag känner att jag både behöver och förtjänar det. Vi hörs! puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0