if it kills me

Sådära ja! Nu är jag tillbaka, fast allt är fortfarande inte helt lugnt. Denna veckan är kaotisk. Totalt hemsk. Jag behöver nog inte förklara det mer än att ni genom ett år förstår - skola.
Så det blir kanske glest med inlägg och så...

Jag tänkte att ni skulle få ta en titt på min garderob, även någon bild på mitt sminkplace. Jag hoppas detta uppskattas! :)

Detta är då min vackra (läs: hemska) garderob,
som jag faktiskt helt själv tapetserat och bytt handtag på!


Om man fårför sig att öppna min garderob så ser det ut såhär! Ganska
lagom med färg och massa olika grejor, och sakerna är naturligtvis
vackert vikta enligt mina egna bestämmelser!

Accesoarer, såsom smycken, sidenband och stora armband hängs på
krokar på sidan, och jag försöker få till så att jag bara har samma
galgar till alla kläder, bara vissa kjolar som får undantag.


Min sminkhörna
består av två likastora korgar, med ögonsmink och
cremer i den ena och foundation och puderborstar i den andra.
Framför detta har jag ett hjärta som jag fick i konfirmationspresent
som är målat med oxblod.

Nu har vi då genomgått min garderob lite, tyckte det var lite kuligt. hihi.
Nu ska jag återgå till mina böcker och hemskheter. PUSS&KRAM♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Eftersom att jag inte har fixat några bilder med malin än så har jag bestämt mig för att vi måste fixa min blogg nu nu nu så jag skickar några bilder som jag hittar hemma och sen gör du någon snygg bakgrund..??

2009-11-24 @ 10:14:51
URL: http://beccadenckert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0