I'm finally free

Jag är så sur, så ledsen och så allmänt skit bara typ.

Tog sprutan i morse, mår skit nu. Gick hem från svenskan, men vill tillbaka nu. Ska gå tillbaka till matten bara för att jag är så cool och måste få släppa tankarna på något annat.
Igår var det 82 åttor sjuka, allmänt fail hahaha, och vi har matteprov imorn, ahhaha. Vi ska prata bort det och ha det på måndag istället, lika bra.
Ikväll ska jag till John Bauer på öppethus, ska faktiskt bli kul, annars ska jag bara sova. Får se om det blir skola imorn. Nu ska jag kolla igenom min matte. Vi hörs! puss♥

Kommentarer
Postat av: Becca

Du får mig att inte vilja ta sprutan!!

2009-11-05 @ 12:49:26
URL: http://beccadenckert.blogg.se/
Postat av: frida

fyfaaaaan vad jag hatar sprutor. ska aldrig mer ta en spruta i hela mitt liv!!!

2009-11-05 @ 19:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0