lets make out in the middle of the street

Man märker bara mer och mer av hur mina blogginlägg blir färre och färre, men så är det nu inför juletider... Bara denna veckan har jag fyra prov, två svenskainlämningar, en stor religonsdiskussion att förbereda, julavslutning med dansen (öppethus 14.00-14.30), luciaträningar och jobb. Jag kommer att sova i helgen, sova så hemskt mycket.
Det ända jag ser framemot denna veckan är dansavslutningen, för då får vi alltid en godispåse, och det är najs. Det värsta är bara att Sofie alltid dödar den dagen, hennes snurrar är för  j ä v l i g a. 

Imorn blir det hur som helst inte någon uppdatering alls. Har fullproppat schema om man säger så (även fast lilla milispilis inte tycker det...)
Börjar med skolan klockan åtta imorn, går egentligen till fyra men har luciaträning så där kan vi lägga på 45 minuter. Sen bär det av direkt ner till stan för att vara konfirmationsfadder, en pigg sådan helst, ända tills klockan slår sex. Nu har jag den enda pausen under hela dagen och då ska det ätas pizza med Jessica! Sen vidare tillbaka till Arken för att vara på ledarutbildning till halvtio, direkt hem för att slänga sig i sängen med alla tusen böcker! Så ni kanske förstår mig?

Jag hör av mig så fort som möjligt!
PUSS&KRAM!

Som jag saknar Tenneriffa! Vill åka nununuNU!
(och ja, bilden är från -05 heheheh)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0