list1

Vem var du senast tillsammans med?
innan oliwer, andreas.
Blir du lätt kär?
nej
Vem kysste du senast?
min älskade pojke!
Är du sån som visar kärlek offentligt?
yesbox, offentligt mannet!
Hur gammal var du när du fick din första kyss?
typ fem eller något sådant? he-he
Vilken kärleksfilm tycker du är bäst?
hrm. måste vara ps. I love you
Längsta förhållandet?
jag är ju uppe i 6 och en halv månad just nu faktiskt :)
Har du haft sex med fler än 3 personer (inte samtidigt)?
jag säger att det är färre än tjugo :D så kan ni tro vad ni vill!
Är du romantisk?
jag anser mig inte själv att vara det... men I love romance!
När gav du någon rosor senast?
alla hjärtans dag, förra året
Är du svartsjuk?
det kan hända, ja
Har du hållt på med din kompis pojkvän?
nupps!
Har du haft sex den senaste månaden?
yes
Har du kysst någon i regnet?
ja
Umgås du med någon av dina ex?
umgås och umgås... haha, så det får väl bli ett nej
Tar du ofta första steget?
det händer att jag gör det.

jag kände för att köra på kärlek typ.
Nu ska fisen sova men ni får en random bild först och så vi hörs imorn! =) PUSS&KRAM!


shit så suuugeeen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0