ms outsider

Jag förstår inte hysteriken bland twilight filmerna, nej nej nej, jag förstår det inte.
Jag har inte läst böckerna, inte heller sett den första filmen, förstår inte heller vad folk ser för snyggt i Rob Pattisons utseende, han är smal (enligt mig t.o.m spinkig), blek och ful. Nej. Detta är något jag aldrig förstått mig på eller ens kommer att förstå mig på för den delen.
Jag tänker inte sitta klistrad vid bioduken när nästa film kommer ut, nejnejnej. jag vill inte.
Dom som vill förklara det stora fenomen med dessa filmer och böcker får hemskt gärna göra detta för mig, eftersom att jag inte alls har fattat tycke för detta, nej usch fy och blä



en förklaring, tack!




Kommentarer
Postat av: jessica

läs böckerna så fattar du, annars är det helt onödigt att se filmen också (:

2009-11-06 @ 23:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0