push push push

Var hos mormor innan och somnade i sittande ställning framför något konstigt program, helt slut efter två timmars städning.
Gick till träningen i regnet och var så lite peppad som det är möjligt att vara, men Sofie var tillbaka och vi pressade. Jag klantade mig som vanligt lyckades sträcka min ljumske så nu kan jag bara gå i framåt-lutande ställning. Alltså som en gammal tant, mycket intressant och så!
Kom hem för en timme sedan och satte mig då och åt med mamma, en stor skål med ärtsoppa och det var faktiskt efterlängtat.
Efter allt slit och jobb, det vill säga nu, så ska jag slänga mig i soffan med något gott.... ska gå och checka kylen.
Vi hörs imorn, eller kanske senare ikväll!
PUSS&KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0