read between the lines

DAMP JAG FÅR ELLER. skrev nyss världens längsta inlägg, försvann det? YES. dampet arne, sådetså. fan.

Men jaja. skriver väl lite nytt, dock lite kortare. har ont i fingrarna. live with it! =)

Sitter just nu och lyssnar på Tove och Eriks framträdande från ikväll, de är verkligen mina favoriter i Idol i år, egenligen Tove... men Erik kommer väl efter henne skulle jag tro....
Medans jag lyssnade på detta underbara fenomen till sång så fixade och trixade jag med mitt moviemaker-program och klippte och klistrade med dansvideon som Oliwer filmade på oss ikväll, då vi faktiskt stod på en scen i en kyrka! Jag är väldigt nöjd med resultatet, men vågar inte lägga upp det någonstans om utifall att någon från våran dansgrupp skulle slå isönder mig på måndag typ...
Vi vann även en check bara för att vi var så ultra koola med våran Halo-dans (och ja, jag är förövrigt galet trött på den låten nu, bara ett tillägg...)
som såg ut såhär:
"stora gynnarpriset" från stiftelsen glada gynnare! Vi tackar. ;)


och såhär glada blev vi när vi fick den heheheh.


Så ja, vi vann alltså fyra kronor som uppmuntring för utveckling.... Vad nu detta kan betyda? Vi var iallafall inte sämst och klämde ihop hela 7 poäng, sämst var den som fick 0. alltså nada,niet,nothing. Så ganska bra var vi!

Tänkte att jag kanske även skulle gratulera vinnarna, grupp Gyrate! Grattis! :)

Men som sagt, det kanske blir att jag lägger upp min lilla film och att det kommer en liten länkning här i bloggen när den är upplagd, men bli nu inte helt exalerade och dö av denna nyheten, för detta är långt ifrån säkert!

Nu ska jag sova på saken, och upp tidigt för att kolla skolor imorn, en lördag och allt, sen träffar jag Maddiz.
PUSS&KRAM.

Kommentarer
Postat av: Jessica

hahaha, palla att ni vann 4 kronor, silken högvinst!

2009-11-14 @ 16:16:07
URL: http://typjjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0