snap your fingers

Sitter i skolan, med en av tusen hålor idag. Alltid mysigt! Och Göran är då jättetrevlig och låter oss använda de fina datorerna i it resursen. heheh.
Efter skolan så skyndar jag och Jessica oss ner till våra små konfabarnisar, mysigt. Kommer dock vara dödstrött eftersom att jag inte hinner äta något, fasen asså.
När jag väl kommit hem ikväll så begraver jag mig i skolböcker, det betyder att jag inte tänker ens starta datorn förens jag är klar med allt. punkt slut Det betyder också att jag inte kommer att uppdatera förens dess heller... Men skylle int epå mig, utan på lärarna som är bäst på att lägga allt under samma veckor!

Vi hörs senare i veckan iallafall! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0