so wrong for so long

I Torsdags följde mamma med mig till stan och köpte min nyårsklänning till mig. Det blev ingen utan dem jag visade utan istället blev det denna skönheten, den ska bara sys kortare!:



Snart ska jag gå in i duschen och sen kommer Oliwer hit. Då ska det fixas mat, för jag är hungrig heheh, och sen bär det av utåt.

Imorn är det ju julskyltning i Ängelholmsstad. Det är alltid så mysigt!
Förra året gick jag med mina då närmsta vänner, vi köpte brända mandlar och jobbade i ett. Men iår, då ska jag gå med Oliwer, och jag hoppas att det blir lika mysigt och skrattigt som det var förra året!:)
Imorn har jag förhoppningsvis kameran med mig, om inte mamma tar slut på alla batteri idag, då hon lånat den! Jag hör av mig så fort jag kan, orkar eller vill!
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0