the pain of love, won't break us up

Var ju som sagt på John Bauers öppnahus igår, eller ja, vi stack dit iallafall. Mådde sedan illa som fan, så fick sticka hem dirket, tråkigt, men dom sa att dom skulle ha ett öppethus efter jul också, så får dra dit då!
Stannade hemma från skolan idag, mådde skit, så jag har bara sovit hela dagen. Fast vid tolv kom Oliwer och överraskade mig medans jag satt och åt McDonalds som mamma kom och lämnade ett tag innan.

Imorn så kommer Lennart och Anneli ner och firar fars dag en dag för tidigt för morfar, ska även åka och reklamera min plattång då, som har fått för sig att förfalla... haha.
Vi hörs när jag har ork, puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0