the party don't start til I walk in

Jag har lite jobbigt med det här att vara sjuk, och tyvärr får ni lida för detta, men det är inget jag kan göra något åt. Min hälsa kommer tyvärr i första hand, och då jag på senaste tiden märkt att jag är superljuskänslig så är just det att sitta vid datorn jätte jobbigt för mig. Och nu när jag är sjuk och knappt orkar röra mig så blir det inte precis bättre... Men jag ska försöka bättra mig!

Var på This is it, med Oliwer innan, shit. Den konserten hade varit underbar att se. Shit asså. Asså gud. Vet inte riktigt vad jag ska säga... Helt sjukt. punkt

Imornbitti så tar jag vaccinet mot svininfluensan. Jag har redan nu en stark känsla av att jag kommer bli ännu sjukare, få superont i hela min kropp och verkligen INTE vara med på idrotten som vi ha lektionen efter (jag menar, vilka idioter ger två klasser ett vaccin i sprut form 20 minuter innan dom ska ha idrott och handboll dessutom?...)
Jaja, dagen fortsätter med ännu mera jobbiga lektioner, har dock ingen lång dag och slutar redan ett, så skönt! Senare på kvällen har jag ju egentligen träning, men så blir det inte för mig imorn, har ingen ork och ska in smitta ner alla nu så nära inpå vår träning + att jag måste vara fit inför på söndag då det blir dans i ängelholms kyrka, mitt i stan, med mina konfabarn, mysigmysigt! hahaha

Men nu, mina kära vänner, så ska jag ta mina matteböcker och slänga mig ner i min underbara säng.
PUSS&KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0