the way I feel when I'm in your hands

Lördag idag, mycket skönt. Sov länge och fixade sen med en ny plattång, eftersom att karlsson bränner isönder min med sitt pudelhår :] haha. Skämt åt sido, mina keramikplattor har börjat flagna av, så den blev reklamerad helt enkelt.
Har även kollat in min pappas gamla resturang, som blivit renoverad och utbyggd, sjukt snyggt, men man känner inte igen ett skit, och jag är ändå i största sätt född och uppväxt på det stället, lite scary! (jag har hängt med sån hoppegunga i mitten av köket allt för många timmar...)

Idag mår jag fresten mycket bättre. Tror den jävla sprutan börjar släppa nu, men ska fortfarande ta det lugnt i början av veckan så jag inte börjar om från början igen, vilket jag lyckades göra sist...
Vilken minut som helst kommer Lennart, Anneli, mormor och morfar för att hålla mig och mamma sällskap ikväll, trevligttrevligt. Ett tidigt farsdags firande för morfar.

Imorn tillbringar jag hela dagen med min pojkvän, bortsett från två timmar då jag är i kyrkan och dansar. (jo, han ska vara där och titta...) Så det lär inte bli särskilt mycket uppdatering! Vi får höras i veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0