there is so much more...

Ja, nu är jag tillbaka, efter sådära några dagar. Kunde inte hålla mig längre. Kanske är för att jag faktiskt inte har något alls att göra idag, mer än att städa, som jag faktiskt ska ta tag i snart!
Jag tänkte att jag drar en snabb sammanfattning av helgen/veckan och så lite smått och gott. Bara precis som en snabb kom-igen-start!

LÖRDAG.
Efter mat och allt stack jag till Oliwer och fixade till mig, sen bar det av till munka med Simon för att fira Amanda och Tessan. Så jag tackar för en trevlig kväll!


Grattis brudar!

SÖNDAG.
Vaknade redan vid åtta hemma hos Oliwer, han vart pigg och hoppade rundor som en jävla huckapärkaboll medans jag desperat försökte att sova... haha. Gick upp vid tolv och kilade till mormor. Stannade där och städade i fem timmar och sen kom mamma och så stannade vi och åt.

MÅNDAG.
Skolan, som vanligt.
Jobbig, som vanligt.
Stack sedan till träningen med vår fina check som vi bestämt oss för att ge till Sofie som ett minne, så vi skrev alla våra namn tillsammans med ett stort tack på baksidan. Hon blev så rörd att hon nästan började gråta! =)
grupp 13♥

TISDAG.
Vaknade faktiskt upp med en Oliwer på morgonen som dragit sig till mig lite senare kvällen innan. Skola och så... Träning inför luciatåget (som innehåller dubbelt så många tomtar än tärnor, det ser töntigt ut, men jaja...) och sen vidare ner till konfan där vi fick choklad och fick sluta tidigare.
Jag och Jessica bestämde oss för att köpa chips och cola och sätta oss i stan och snacka. Stannade där gjorde vi i över en timme tills det började regna, så vi delade på oss... Men snacket behövdes!

ONSDAG.
Idag då alltså....
Hade slöjd, jag äger. Kommer en bild när jag är klar, det är världens finaste present till min tomtesamlande mormor. Jag är så stolt!
Sen hade jag håla i två och en halv timme, stack då hem och bytade om och gjorde pannkakor, bäst är jag. Sen var det dags för SO och biologi, och nu sitter jag här...

Detta betyder alltså att jag haft en väldigt trevlig vecka, eller ja, fem dagar.
Jag har helt enkelt försökt att inte stressa eller tänka så mycket, utan bara njutit av läget, och det var underbart. Jag kände att jag behövde den pausen och är så glad att jag tog den!

Imorn åker jag, mamma, Oliwer och Lena(mammas kompis) till Ullared efter skolan, och det ska bli kul, jag måste liksom köpa julklappar. hahaha.
Jag lovar att höra av mig lite senare (läs: alldeles strax!)! PUSS&KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0