through the rainstorm

det regnar
det blåser
det är mörkt

och min mamma har fått för sig det mest otänkbara, att gå ut och gå.

Iallafall, TADA!!! Här är jag, igen.
Jag somnade i soffan innan och vaknade inte förens det började lukta mat, så jag har alltså nyss ätit, det var gott, för jag var hungrig. Jag är alltid hungrig fresten.... Glad att jag inte går upp i vikt! Annars hade jag sett ut som ett hus by now! Men sen tycker jag det är konstigt att folk inte tror på mig när jag säger att jag äter mycket.
Jag kan tillexempel berätta om linn i min dansgrupp, hon fick ju förfan en hjärtattack när hon såg hur mycket jag åt på danstävlingen i fredags, och Simon bara skrattade åt mig när jag berättade för honom, även Mike, men han lyssnar på Oliwer som tur är och Oliwer vet om att jag äter mycket...
Nej, nu ska jag sluta snacka om min mat och återgå till varför jag faktiskt skulle skriva dethära inlägget överhuvudtaget, nämnligen:
Jag tänkte köra en outfit, och imorn eller på fredag tänkte jag göra något kanske lite mer oväntat, men det får ni se då!

Nu kör vi outfiten istället.

(jag vet att det är svartpåsvart och att det är lite svårt att se, men ta då tillfället i akt att träna ögonen för det är bara bra!)

strumpbyxor (100%bomull) - cubus
svart tajt kjol - JC
svart ribbat linne - JC
svart stickad kofta - Gina Tricot
silvrigt halsband - H&M
armband - Lindex
grå stickad mössa - Gina Tricot

Vi får se om jag får något tillfälle att skriva imorn eller om vi hörs mer ikväll, annars hörs vi på fredag!
PUSS&KRAM.


Kommentarer
Postat av: Sissi

fin outfit!

2009-11-25 @ 19:09:07
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0