when i'm full of love

Gick upp för nästan exakt en timme, tröttare än någonsin. Med i tankarna att jag var tvungen att gå upp för att nu om tjugo minuter dra mig till kyrkan och göra något underbart, nämnligen dansa.
Det ska bli ganska kul, men jag är jätterädd för att jag inte kan det, i och med att jag var sjuk i tisdags när dom tränade... Men jag löser nog detta. Med i en väska har jag även knäskydd och mina nya dansskor, som båda är en dröm att använda!

Ikväll blir det nog inte så mycket uppdatering eftersom att jag ska träffa min lilla pojkis (vilket vi räkna ut i förgår natt att vi inte gjort på en vecka!) och plugga matte, för jag har två delar av mitt matte prov imorn, not so very funny!.... Men vi hörs så absolut fort jag hinner med! Puss.♥


omöjligt att någon annan gång känna samma känsla som på man gör på scenen. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0