why does it hurt så much?

Vaknade med världens mysigaste människa i morse, och tur var väl det, för klockan var inte lika mysig när den visade 05.04. fasiken. Kan jag inte ens få sova på morgonen? Nej icke-så-nicke!
Hade iallfall mysigaste och skrattigaste morgonen på länge vilket jag är superglad för! :)

Har precis varit hos doktorn och tagit prover m.m. på mammas beviljan, fyfasen. Pga hur jag mådde nu efter sa dom till mig att vila lite innan jag gick tillbaka till skolan, så här är jag nu, men ska kilaupp om cirka tio minuter för att inte missa för mycket.

Efter da skool så blir det träning, som vanligt på måndagar, och sen måste jag pluggapluggaplugga och plugga lite till, kanske med nöd och näppe hinner med att äta. Jag hatar att plugga till prov, fasiken säger jag bara.
Träningen kan jag knappt ens vara med på... Tar nog med böckerna dit om jag skulle trilla ihop eller så! :D *tycker att jag själv är jättesmart!* Ska även teckna av mamma sen, hur då det kommer gå är väl inte ett stort mysterium med tanke på mitt förra försök, men testa ska jag fan iallafall!

Vad sägs om att vi kanske hörs ikväll om jag orkar? bra väl? bra!


that's one happy day!


PUSS&KRAM¡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0