are you calling me, darling?

Träningen är avklarad och jag sitter och svettas som en gris. Fyfan.
Kan fortfarande inte dansen 100%, och vi har tävling om ca två veckor, fasen också! Men jag får anlita någon att lära mig!
Även fast då dansen inte gick som jag hoppats på, så ser jag verkligen fram emot daserna i kyrkan. Ska faktiskt bli kul! :)

Jag, tvärt emot alla andra, har absolut inget planerat på hela lovet. Alla mina vänner är bortresta. Stockholm. Stockholm. Stockholm. jag vill också, fy! Men nej, jag får stå ut med regniga Ängelholm jag...
Det ända som är planerat är Bahnhof på fredag, med Jessica, då det är halloween fest. Utklädd ska jag vara, och det till en kanin. Hur detta ska gå kan man ju fråga sig, så jag får väl se om det verkligen blir det.
Ja, och just det! En sak till har jag planerat och det är klipptid på onsdag, det behövs verkligen. Jag känner nästan att jag snart drar av allt mitt hår så trött jag är på det. Fan alltså!

Nu ska jag fan ta och fundera vidare på detta. Ge gärna tips :D
puss&kram!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0