dance fucker, dance

En lång och mysig promenad var vad det blev, ända upp till hembygdsparken, sen en liten runda inom stan och lindex (där jag köpte strumpbyxor) och sen vidare hemåt. Jag var väl ute i en dryg timme och frös gjorde jag inte ett dugg även fast det började att regna efter ett tag.
Nu sitter jag här hemma igen, med mina online spel som jag knappt kan slita mig ifrån. Uschuschusch denise, inte bra! Men jag tänkte faktiskt snart gå och ta något att dricka och sen lägga på en ansiktsmask så att hyn är perfekt tills på fredag ;) hehe. Och så ska jag fixa mina naglar som för tillfället ser för jävliga ut...

Imorn så ska jag ju som sagt fixa lite mer med mitt hår med maddes hjälp och sen ska jag vidare till en "fadderträff" från konfan. Antar väl att vi ska lära oss att vara trevliga och göra samarbetsövningar, precis som vanligt, hahahah.
När det väl är klart så följer Jessica med mig hem för att fixa med våra outfits, och eftersom att hon fortfarande inte hittat något att vara utklädd till så har vi ett big problem!
Men varför inte köra på en riktig mean girls night? hahahah

Jessica to the right and me in the middle! ;)

Nu ska jag fixa mig och testa mina kläder! Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0