hold on!

Dumma blogg.se funkar aldrig när man väl vill att det ska göra det. Har försökt att blogga flera gånger sen i månades, men icke... Så det är faktiskt inte mitt fel att jag inte uppdaterat!
Har nu gått och blivit ännu sjukare igen... Febern har stigit och det låter som att jag blivit överkörd och haft en iskross i halsen... Men eftersom att jag är bäst och fyller år imorgon så skiter jag i vilket och lever mitt liv precis som alla andra säger att det ska levas, jag är alltså i skolan ändå!
Skulle egentligen varit helt upptagen idag, men avbokade allt och låg hemma och sov istället, precis vad jag behövde, vaknade nu när mamma kom hem från Alvesta.

Nu måste jag plugga lite so. Jag lovar att jag ska komma igång med lite roligare bloggande snart, just nu har jag bara inte så mycket tid... Men det kommer, i promise you!
puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0