I wish you were here to turn darkness into light

Jag har lust att göra något
Jag har inte alls lust att göra något
Jag vill inte vara hemma
Jag vill inte vara ute
Jag vill vara med mina vänner
Jag vill inte att mina vänner ska vara borta

Äh. Detta suger! Varför är alla så jävla glada att det är lov egentligen?
Jaja.
Jag ska träna om två timmar typ. Första gången på flera veckor som sagt, och ändå kan jag inte vara med helt. Det kan suga.
I veckan har jag bestämt att det ska hända en massa saker. Nu måste jag hitta något jag kan vara på halloween. Fuckit. Har ni någon bra idé kan ni ju höra av er, för jag suger på detta.
Och nej, det var inte meningen att det skulle bli ett positivt inlägg! =)
jag är sugen på att fika!
PUSS&KRAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0