i'm flying with angels

Jag mår så dåligt. Har huvudvärk, är dödstrött och har ont i hela kroppen och eftersom att jag inte är jättesugen på att bli sjuk nu igen, så går jag faktiskt och lägger mig nu.
Morgondagen blir en dag för städning, och en promenad har jag även bestämt mig för, det kommer bara göra mig gott. Kanske hinner träffa Oliwer också? Det skulle behövas iallafall.

Medans jag sover tycker jag att ni ska lyssna på nilla nielsen - black water, och då klicka här (för er med spotify), eller bara lyssna på henne över huvud taget!
Så, godnatt på er och så hörs vi imorn. Kanske blir lite nyare bilder och så då också, vem vet? Men nu måste jag verkligen sova.

Jag tänkte bara berätta att jag idag hade ett nytt besöksrekord, och det har inte hänt på länge! Hoppas alla nya stannar, alltid kul med lite nya läsare! =)

puss&kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0