I'm just a kiss away

Förlåt att jag inte hört av mig idag, men jag har mest försökt att sova, för det är ganska viktigt att jag tar mig till skolan imorn, då vi ska kolla på alla gymnasieprogram och så. Men som tur är så känner jag mig faktiskt mycket bättre nu än vad jag gjorde i morse, då jag inte kunde stå upp längre än en halv minut utan att svimma... och nu har jag tillochmed lyckats ta mig en dusch!

Ja, imorn så ska vi till rönneskolan halv nio för att börja gå igenom alla programen, vilket kan bli lite jobbigt, haha. Vid tolv åker vi ut till valhall och går igenom dom sista programmen och därför går vi också två timmar längre än vanligt, vilket förstör hela den dagen, men jag står nog ut...

Nu tänkte jag måla mina naglar. Vi hörs säkert imorn. Puss (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0