kanelbullens dag!

Förlåt för att jag inte har uppdaterat nu, på vad är det? mer än en vecka.... Men jag har inte varit på så bra humör, inte heller haft varken tiden eller orken att sitta så mycket vid datorn, så det har bara blivit så, men jag försöker återkomma nu! :)



Idag har det varit kanelbullens dag och det har jag firat med att städa och faktiskt äta en hel stor fet kanelbulle! Den var riktigt god, så jag funderar på att ta en till nu innan jag somnar, hhhehehe. Med två glas cola!

Annars har veckan varit hektisk, med födelsedagar (grattis mamma, 45 år nu!) massor av plugg och skola, och sen har vi ju träningar, jobb och så mina kära vänner och min älskade pojkvän, så jag har verkligen haft fullt upp. Känns kanske som att jag ska gå igenom veckan dag för dag? Eller vad säger ni?
Jo, men det kör vi på!

måndag
Mamma fyllde år, så vi firade henne med presenter, tårta och massa släktbesök, mysigt värre!

tisdag
Då fick det bli att jobba med mina jobbiga konfirmationsbarn, dock så hade man ju Jessica som räddning. Sen var det plugg som gällde för hela slanten!

onsdag
Det bar av till Helsingborg direkt efter skolan med Jessica, för att köpa skor och pyjamas heheh, hittade dock bara skorna, för 129kr på H&M, och såklart lite andra mumsigheter! hihi. Träffade Oliwer ett tag senare på kvällen!

torsdag
Städade först hos mormor, för att sedan sticka vidare till träningen och sen vidare för att möta upp Oliwer som skulle med mig hem och som sedan sov hos mig den natten.

fredag
Satt bara hemma och hade en mysig kväll med mamma. Idol + popcorn = bäst!

lördag
Det blev en mysig dag med min pojkvän och sen på kvällen bar det av till Jacob, där jag blev alldeles för trött och somnade. Hahah.

Där har ni min vecka, lite senare får ni en bildbomb med bilder som är tagna när jag har min nya mysiga mössa på mig, som jag köpte i onsdags! Hör av mig imorn igen, antingen i skolan, eller efter mitt fysikprov, puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0