navigate me, trough your body

Hörde inte av mig igår, som jag sa att jag skulle göra, men jag var så jävla trött att jag inte orkade göra något annat än att gå och lägga mig typ... Så det blev bara sängen och soffan hela kvällen, men det kan vara skönt det också. :)
Hade en super kväll/dag med våran grupp. Natten blev lång, endast för mig i rummet, eftersom att jag bara sov med mesar!!!!! (det vill säga maja och jessica, heheheheh, men dom vet att jag älskar dom! hahaha). Min personliga åsikt om vad som är bäst på detta lägret är när man har en lugn stund i kyrkan vid ett på natten, så skönt efter alla lekar och sånt... Med bara levande ljus och tyst musik!
Igår, innan torsdagsgruppen kom, blev vi uppdelade i olika grupper, då jag kom med i en grupp som bestämts ska dansa på en gudstjänst ( 7 november 16.00) tillsammans med 3 andra från denna grupp då. Det ska faktiskt bli ganska kul! Vi ska då dansa till när 3 andra från gruppen sjunger och när Oskar spelar piano. Superduktiga är dom! Efter det kom då torsdagsgruppen och då var det dags för vandring, kom som tur var med både jessica och hannah, hade annars tagit livet av mig hahahahahah. mitt lag sög ganska hårt, hahahah, de fem vännerna och johannes typ. Efter lite regn, skratt och en del tårar bar det av hemmåt. Borta bra men hemma bäst!
Och för er som inte har förstått, så är jag konfirmationsfadder för årets konfirmander, jag konfirmerades alltså förra året... hah.

Bestämde med Oliwer igår att vi skulle till väla idag, så det blev det.
Väl där köpte tjocka strumpor och strumbyxor. =)

dagens outfit 

vit tröja, åhléns
svart kort kjol, åhléns
svarta strumbyxor, cubus
svarta tygskor, hm
skinnväska, mammas gamla
guldring, hm
halsband, födelsedagspresent av oliwer♥

Bildbomb från lägret kommer lite senare! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0