practice makes perfect

Uschfyochblä för vädret idag. Kunde det inte åtminstonde ösregna? för då är det mysigt, men nej! Mulet, kallt, lite duggregn och bara allmänt skit, yes, det är så det ser ut här i lilla Ängelholm idag!
Just nu sitter jag med ett glas cola, hemma på min håla. Pallar inte vara mer i skolan än vad man verkligen behöver ;) hehe.
Har cirka 4 lektioner kvar och sen bär det av till träning, för första gången på typ två veckor, jag ska dock inte vara med särskilt mycket, eftersom att jag fortfarande inte är riktigt frisk... Och sen blir det utvecklingssamtal med min älskade underbara & supersnälla (förstå ironin) mentor Ewa, för att sen äntligen få komma hem och sova!
Nu ska jag packa ihop alla grejor jag glömde i morse, så att jag inte glömmer det senare, jag återkommer med bilder från the camp. puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0