someday


Nu är det ju såhära att jag är jävligt nöjd. CHECK OUT MY HAIR!

Idag har varit en allmänt bra och mysig dag (om man bortser från mina ny införskaffade skoskav, typiskt.) då jag träffat bra med vänner, fått ett superbra hår och nu börjat om från början med ett par älskade dansskor.
Bestämde mig för att gå ut en runda i det superfina vädret imorse innan jag skulle möta upp Madde vid Coop. Vi stod vid hårfärgerna i 45 jävla minuter och velade, tur att jag hade henne med mig iallafall, annars hade det tagit den dubbla tiden, och hon förstår nu att jag verkligen menar det. haha.
Efter det stack vi hem och satte igång direkt och vid två kom Jessica och störde oss... nej, men ett extra moraliskt stöd är alltid bra att ha! =)
När vi väl var klara, efter två timmar och mycket skratt och nervositet, så bar det av till stan för min och Jessicas del, faddermöte på arken, så tråkigt. Men nu är jag hemma igen och har bestämt att jag ska sova hos min älskade pojkvän inatt, super!
Imorn blir det Bahnhof med min lovely Jessica, fett najs.
Allt går bra nu!

PUSS!♥


Kommentarer
Postat av: maddiz

JASSÅ LÄNKA INTE MIG DÅ! beeeatch :) <3

2009-10-29 @ 22:32:15
URL: http://maddizb.blogg.se/
Postat av: Ellinorhansson du vet ;)

ÄLSKAR ditt nya hår denise grymt fint!

2009-10-31 @ 23:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0