this is a story of a girl



bild på Hannah, tagen på stranden tidigt i våras

Vet ni vad? Inatt innan jag somnade kom jag på att jag hade glömt min mobil på jobbet, naturligtvis hade det då gått någon timme så det var ju klart att det inte var någon kvar där nere, men jag försökte ändå i deprisson att ringa ner där, klockan 4 på natten... (ja, ni får kalla mig knasig om ni vill), och nej, dom svarade ju såklart inte... Men jag somnade iallafall så småningom bredvid en snarkande och slående man, vilket inte var det mest underbara på veckan... Så jag vaknade även med honom bredvid mig, vilket var liiiite mysigare he he.
När jag väl fått honom att förstå att det faktiskt var dags att gå upp och äta frukost, så blev det brott! Vi klädde på oss och stack sedan ut för att handla mat till min födelsedag, då halva släkten kommer på besök, vi fick besöka både Lidl, Coop och Netto och ändå hittade vi inte allt vi skulle ha! Dumma helger alltså!
På eftermiddagen satt jag mest här hemma och tog det lugnt, tog tillochmed mig själv i kragen och läste på min So som jag missade förra veckan och gjorde en hel matte läxa.
Nu på kvällningen har jag hjälpt min kära kusin Emilia med hennes blogg, fixat headern och även stora delar av designen och nu är jag lite halvt avundsjuk och funderar på att ändra om min totalt också.... Vi får väl se när jag har tid i nästa vecka... haha.

Är så jä*la trött nu att jag faktiskt tänkte gå och lägga mig, och kanske tillochmed bli av med min förskylning som nu även smugit sig på, kanske berodde på jobbet igår? fasen.
Men vi får höras imorn, då jag ska hämta upp min mobil och lite så, puss&kram =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0