we're gonna break free from these chains

Sorry för dålig uppdatering, men är här nu :) hehe.



Igår blev väl en helt okej kväll, så länge den varade.
Började först att fixa oss här hos mig, och sen vidare hem till karlsson innan det bar av till bahnhof. Där blev det att platta hans hår, sminka min knäppa pojkvän och chilla järnet.
Vidare till bahnhof bar det av vid runt elva, i minusgrader och minuskläder, fyfan. Kom in efter cirka en kvart, najs. För min del slutade det efter två timmar, vet i fan vad som hände, men det sägs att jag svimmade ihop på golvet och sen vet jag bara att någon i blå/gröna byxor bar på mig... haha. Men kom ändå inte hem förens en och en halv timme senare. Jag och Jessica la oss direkt, men ingen kunde somna av köld, hahaha.

Vaknade och var svinhungrig imorse, inte konstigt kanske? ahhaha. Satt och åt och kollade på made med Jessica tills hon skulle vidare till Frida och färga hår. Jag gick då direkt till sängen igen, kunde knappt stå upp av denna hemska mensvärk, fy. Har sedan sovit hela dagen, vilket har varit väldigt skönt. Nu tänkte jag plugga lite engelska och vänta på min pojkvän (som skulle komma när han vaknade.... eller ja, det var vad som sas igårkväll iallafall ha-ha!).
Vi hörs säkert senare ikväll igen, puss!♥

Kommentarer
Postat av: maddiz

aww du har det armbandet jag gav dig, sweet :D <3

2009-11-01 @ 00:01:25
URL: http://maddizb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0