what do you like?

Nu kommer det ett antal bilder på mina hår genom tiderna. Börjar från början och slutar vid nutid. De som vill får gärna slänga in en komentar om vilket hår som var snyggast/passade mig bäst. Tack! :)

sommaren -05



hösten -05


våren -07


sommaren -07


början på året -08


hösten -08


slutet av -08/början av -09


vår/sommar -09


sommar -09


nu, höst -09


och nu, detta fast brun/rött. vad sägs? =)


Som ni ser har mitt hår genomgått en massa färgningar, klippningar m.m.
Efter mitt tragiska lila infall så hade jag ett gyllenbrunt/fläckvis gult långt hår med självsvall, men har inte så mycket bilder från den tiden tyvärr.
På onsdag gäller det, då ställer jag min framtid på plats. Då blir det en klippning som ska hålla länge, för mitt hår ska nu bli långt. Jag ska även färga håret till en färg, som jag sen ska försöka hålla (ooooh, så svårt det kommer bli, fan hahah) och även försöka lägga plattång och fön så mycket som möjligt åt sidan. Detta kommer verkligen bli ett helvete, så önska mig lycka till och håll en tumme åt mig.
Glöm nu inte att säga vad du tyckte var finast. puss!♥

Kommentarer
Postat av: elaine

början på året 08!:D

2009-10-26 @ 21:21:06
Postat av: LINDA - [lindasofiedahl.blogg.se]

Haha satan vad söt du är på den första bilden! :D

2009-10-26 @ 21:22:00
URL: http://lindasofiedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0