years seem to pass as we blink our eyes


Idag var vi ju som sagt på Rönneskolan och kollade på alla programmen, och innan har jag varit supersugen på frisör, varit hundra procent säker på att jag vill gå det, och verkligen smidit andra planer om det nu skulle vara så att jag inte skulle lyckas komma in på de höga intagspoängen... Det finns ju hundra möjligheter, skolor utomlands (vilket jag varit mest sugen på, i London faktiskt) även privata skolor i Sverige, andra gymnasium och ja, gud vet allt! Men nu är jag faktiskt inte längre riktigt säker, jag menar, jag blev sugen på samhälle/handel eller samhälle/språk? HALLÅ? Har jag gått och blivit ännu sjukare nu eller? vafan är detta liksom?
Nej, jag ska ta mig en färgning och klippning på Hårakademin och hålla mig till min länge drömda dröm, eller?...

Snart öppet hus iallafall, 21 November,
fan asså. Önska mig lycka till!

Annars har det varit en allmänt lugn dag, var bara totalt dödstrött efter den långadagen och därför hem till Oliwer och somnade där... HeHe. Blivit sjukare igen... Inget bra val att sticka till skolan idag alltså... Men är man jag så är man, det viktigaste är väl att jag klarar mitt arbetspass i fem timmar imorn... arhg. Men det är morgondagens problem, så det skiter vi i nu.
Ska ta mig tillbaka till drömmarnas land nu, dvs Erik Hassles underbara röst.
Tänkte även skicka ett sött godnatt sms till min underbara pojkvän, tycker att han förtjänar det (han lär ångra om han inte ger mig en underbar födelsedagspresent..........).

Så, vi får höras imorn om jag hinner, har fullt upp. Ska kanske in till sjukhuset i Helsingborg och besöka morfar också, om jag lyckas överkomma min rädsla.
puss och kram!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0