äntligen fredag!

Ja, precis som vi alla vet så är det äntligen fredag och snart slut på ännu en vecka vilket även betyder en vecka närmre min födelsedag! HeHe.
Men om jag ska vara ärlig har jag inte alls haft någon "helgkänsla" idag, det har känts som tisdag hela dagen och jag hatar tisdagar. Jag har dock överlevt dagen genom att göra saker hela tiden och trycka i mig godis i skolan, bättre än inget, även fast jag faktiskt hade föredragit ett äpple eller två.

Efter skolan bar direkt det av till mormor där jag fönade hennes hår och inkasserade 100 riksdaler. Kilade sen vidare till Friskis, eftersom att jag bestämt mig för att faktiskt träna, och gud vad skönt det var! Det ska jag definitivt fortsätta med och även då ska jag vara ensam, helt klart! (förutom om jag kanske någongång får någon att hänga med mig vill säga!)
När jag efter någon timme kände att det fick räcka så cyklade jag hem till Oliwer och somnade där. Så skönt har jag inte sovit på länge! Men när jag väl vaknade så var jag tvungen att cykla upp till coop och köpa pizza och chokladpudding, supermumsigt! Kände att jag kunde unna mig det nu när jag varit så duktig och har tränat! :)

Nu tänkte jag läsa igenom mina favorit-bloggar, lyssna på Martin Stenmarck med min nya favvo 1000 nålar, och sen ska det poppas popcorn till thrillern breaking and entering som börjar 21.00, på femman.
Vi får höras lite senare! Jag lovar er ett snabbt inlägg innan jag lägger mig ;) puss!

 
& nu längtar jag verkligen till en ny och underbar höst.
precis som den var förra året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0