efterlängtade söndag

Det kanske inte är många som ser fram emot söndagar och det gör väl oftast inte jag heller, men de senaste dagarna har jag bara kunnat tänka på hur skönt det ska bli att faktiskt komma tillbaka till skolan, få läxor, får sitta på 2 timmars lektioner och ha super sega håltimmar. Hur skönt det ska bli att få träffa alla jobbiga idioter igen, få höra alla småflickor springa runt och skrika och bara veta om att jag inte är helt ensam i denna värld trots allt! Precis därför har jag längtat efter denna söndagen!
Nå får tycka att jag är hur jäkla knäpp som helst, men fyförsören, jag älskar idag helt enkelt!

Nu innan Topmodel börjar tänkte jag slänga in lite grejor i tvätten och hinna plocka undan på mitt rum. Efter det blir det tv-tittande för hela slanten och sen fortsätter städningen och sen tänkte jag ju också hinna med 40 tal i matten... Har man missat en hel vecka i skolan så har man, och är matteböckerna det ända som man har hemma så blir det ju tyvärr det man får jobba i....
Senare ikväll blir det nog att jag tittar på Notting Hill som visas på Tv3 klockan 21.00 också!
Jag hör nog av mig innan jag somnar, om inte så får ni sova gott. Puss!♥

Kommentarer
Postat av: nelly

SV: okej synd ju, för att dom var döösnygga :D

2009-09-13 @ 22:46:18
URL: http://misspaaulsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0