en mysig onsdag

Vaknade upp med Oliwer i morse och som vanligt var det supermysigt, hihi. Efter det bar det av till skolan kvart över åtta, dvs att våran sovmorgon är borta och att vi har längre slöjd, för att var femte lektion istället ha en tretimmars sovmorgon! Skolan var faktiskt helt okej idag, med lite teater och lugna biologi lektioner.
Där efter satte jag mig utanför skolan i den underbara solen och väntade på Sandra. Vi bestämde i helgen att vi skulle träffas idag och ta en fika. Alltid lika mysigt! Så det bar av till Grafitti för baguetter, paj och chokladbollar... hehehe.
Varför blir det alltid att alla ens pengar läggs på mat egentligen? 200 svenska riksdaler, bara idag. Mer säger jag inte!

Jag kom hem för cirka en timme sedan då jag bestämde mig för att anväda mitt nya nagelkit. Det är super!
Du får:
en nagelfil
en nagelborste
en manikyrpinne
en nagel&nagelbands rengöring
en myrraolja
en nagelbandscreme
en handcreme
för bara 150 kronor, det kallar jag ett bra pris!

Nu tänkte jag faktiskt sätta mig vid tvn lite, vi får höras senare ikväll! puss♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kika gärna in i på min kompis och min blogg, där vi bloggar tillsammans. http://sumijaochmenna.blogg.se .. kommentera gärna ! =) / puss!

2009-09-16 @ 22:30:53
URL: http://sumijaochmenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0